Alla inlägg under oktober 2008

Av céline van Baalen - 26 oktober 2008 14:41


Ja må hon leva ja mo hon leva uti hundrade år!

i dag fyller julia 17 år, grattis till dig vännen. I går var vi hemma i Julias bush och hade födelsedagsmiddag. Vi åt bakad potatis med hemmagjord skagenröra och sallad och guacamole. Det var skitgott! Till efterrätt åt vi glass med chokladsås frukt och maränger, mumma. Det var mysigt, vi satt och pratade om vad vi skulle klä ut oss till på halloween, det är så himla svårt att komma på något! Jag vill komma på något riktigt klockrent...

Har nyss ätit lunch. Jag åt makaroner, majskolv, bacon och sallad. Det satt fint i magen. Är hemma i bushen nu och Noa sitter bredvid mig och är lite purt för att hon inte får pilla på tangentbordet. Jag har passat henne hela dagen och ska nog göra det i morrn också och kanske på tisdag. Myspys.

Jag har fått en ny dator, eller inte en ny men jag får ha en som vi har haft hemma som är ganska ny, jättefin så jag är nöjd.

På fredag drar nog jag och Emil till Gbg, det ska bli så skönt att komma hemifrån lite.



Av céline van Baalen - 11 oktober 2008 23:19

Klockan börjar bli kväll och jag ligger i Emils soffa framför tv:n. I dag firar jag och Emil ett år tillsammans och det känns underbart! Vi sov över hemma i min bush i natt och jag gick upp vid nio för att baka scones och göra frukost på sängen till min älskade. vi åt den och sedan gjorde jag mig i ordning för att åka in till stan och jobba. Jag och Emil lunchade på mc donalsds, inte så gott men det gick ner. Sen åkte vi med bajram på en båttur. Jag och  Emil gjorde jättegod tacos förut så nu är jag proppmätt och trött.


Just nu ligger jag med en molande känsla i magen, som om något ska hända, blir galen på den här känslan.. SKRIK SKRIK SÅ HÖGT DU KAN


I morrn ska jag och Emil gå och kolla på Lydia som har basketmatch på sporthallen och sen ska vi åka hem till bushen och gå ut i skogen och grilla korv är det tänkt, det blir nog mysigt.


Emil hjärta Céline = SANT

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards