Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Rubrik saknas

Av céline van Baalen - 8 november 2009 13:45

Guitarhero, öl, trötthet och städning. Det får bli mina ledord för den här helgen. Jag har haft en trevlig helg och det har varit skönt att vara lite ensam faktiskt även fast jag saknar mina sambos nu. Lina har ju varit här men hon har ju jobbat kväll hela helgen och ska göra det även i dag. 


Skriver med min syster på facebook. Hon berättar att det luktar nybakat bröd eftersom pappa bakar och att hon och mirja snart ska baka en liten kaka till pappa på fars dag. Jag älskar söndagar hemma i bushen hos familjen och om jag fick välja så skulle jag gärna vara där, om än bara för dagen. Jag längtar så jag nästan spricker till nästa helg. Jag åker hem på torsdag efter jobbet och ska passa Noa hela helgen eftersom mamma och pappa åker till Budapest. Jag ska ta henne till dagis på fredag om jag behöver åka in till stan och göra ärenden. Sen ska vi bara mysa, leka och ha det helt underbart hela helgen. På lördag blir det mys med kära vänner. Jag saknar er där hemma, ni vet vilka ni är. Det kommer finnas mycket att prata om och jag ser verkligen fram emot att få lyssna på allt som händer i era liv. 


Nu ska jag komma på något vettigt att göra. Jag funderar på att gå till gymmet och slappträna lite, dvs gå runt, lyfta lite skrot, stretcha lite och hänga allmänt. Det blir nog göy, om jag orkar ta mig dit. Jag menar, det är ju ändå typ 300 meter dit. 

 
 
elin

elin

9 november 2009 01:38

Celine.
Jag har kommit över honom. På riktigt.
Jaqg trodde aldrig jag skulle äga det, och mena det.
Jag känner ingenting.
jag kände bara att jag ville berätta det för dig.
Det kommer en tid när man kommer över en idiot som man en gång älskade väldigt djupt.

http://www.elinomi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av céline van Baalen - 15 november 2009 16:21

Jag har äntligen gjort det. Jag har bytt till blogg.se. Det innebär att jag kommer fortsätta skriva precis så som jag gjort, öppet och ärligt men med fler bilder och annan layout. Nu måste ni bara gå in på en annan hemsida så här är den:  http:/...

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17


En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att ...

Av céline van Baalen - 12 november 2009 20:38

I´ve got big plans for you my blog. Det kommer snart bli förändringar om mina planer går som planerat.    Nu är jag i Sverige, hemma hos familjen, härligt! Jag saknar dock mina sambos. Det är sjukt gött att ha två familjer alltså.    I morrn ...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 22:20

Så här har min eftermiddag/kväll sett ut:   Softat i fåtöljen med datorn i mitt knä tillsammans med lina Fixat musik till lovely iPod Packat inför hemresan i morrn Tvättat Klaras sår (hon har tagit bort leverfläckar och det är otroligt synd...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 15:45


Jag hatar råttor. Jag har stött på en hel del små kryp här i Oslo. Vid våran ingång, på väg till jobbet och nere vid älven. Förut när jag nyss var hemkommen från jobbet, satt jag i vårt stora fönster och kollade på utsikten (parkering, älv, byggnader...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards