Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av céline van Baalen - 27 augusti 2008 18:05

Det var längesen jag skrev nu, har liksom glömt bort att jag har en blogg.

Nu har skolan börjat och allt är som vanligt igen. Det är konstigt hur snabbt man vänjer sig med skola. Den här veckan är i alla fall slapp för vi har inga musiklektioner och det är så jävla gött att slippa. Har börjat med psykologi nu, det verkar vara ett intressant ämne men jag har ett litet problem. Våran unga hurtiga lärare som precis har börjat på skolan har dyslexi. Jag får ett skrattanfall varje gång hon stavar fel. Jättejobbigt och omoget jag vet men innan varje psykologilektion tänker jag att jag inte frå skratta och så slutar det med att jag och Linn viker oss av skratt när hon skriver persson i stället för person eller när hon särskriver. Det har liksom blivit en grej och jag spänner mig för att inte skratta och då blir det bara värre. Usch och fy det är inte alls roligt.

Jag har så ont i huvudet, har haft det i några dagar nu och det är verkligen skitstörande. Jag tänkte gå och träna i dag igen men det får jag nog stå över. Nyss kom Emil hem med godis till mig och då blev jag glad!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards