Direktlänk till inlägg 23 april 2009

uäh

Av céline van Baalen - 23 april 2009 21:36

Jag förstår inte varför jag blir så här. Jag kan bli så himla vrång, sätta mig på tvären helt utan anledning. Bajram och hans tjej ville att jag och Emil skulle åka med dom ut till viksholmen en sväng men jag kände verkligen inte för det, är trött och ont i munnen. Jag skulle kunna åkt med för Emils skull men där jag inte känner mig bekväm vill jag inte vara. Jag hatar att spela något som jag inte är och med vissa måste man liksom det.

Nu sitter jag i lägenheten och har ont, jag får panik på att det värker och att man får huvudvärk, jävla visdomstand. Skaff dig inte såna dumheter.

I morrn är det fredag och då är helgen nära, skönt. Jag orkar inte gå i skolan. I och för sig har jag inte varit där på två dagar men jag är ändå trött i kroppen.

Det är så skönt med det fina vädret! Jag har legat och solat lite och försöker få upp en härlig solbränna innan studenten.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av céline van Baalen - 15 november 2009 16:21

Jag har äntligen gjort det. Jag har bytt till blogg.se. Det innebär att jag kommer fortsätta skriva precis så som jag gjort, öppet och ärligt men med fler bilder och annan layout. Nu måste ni bara gå in på en annan hemsida så här är den:  http:/...

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17


En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att ...

Av céline van Baalen - 12 november 2009 20:38

I´ve got big plans for you my blog. Det kommer snart bli förändringar om mina planer går som planerat.    Nu är jag i Sverige, hemma hos familjen, härligt! Jag saknar dock mina sambos. Det är sjukt gött att ha två familjer alltså.    I morrn ...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 22:20

Så här har min eftermiddag/kväll sett ut:   Softat i fåtöljen med datorn i mitt knä tillsammans med lina Fixat musik till lovely iPod Packat inför hemresan i morrn Tvättat Klaras sår (hon har tagit bort leverfläckar och det är otroligt synd...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 15:45


Jag hatar råttor. Jag har stött på en hel del små kryp här i Oslo. Vid våran ingång, på väg till jobbet och nere vid älven. Förut när jag nyss var hemkommen från jobbet, satt jag i vårt stora fönster och kollade på utsikten (parkering, älv, byggnader...

Ovido - Quiz & Flashcards