Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

härlig dag

Av céline van Baalen - 22 augusti 2009 21:26

Jag trodde inte att jag skulle få sola något mer ute i solen för den här sommaren. Men tji fick jag, och tur var väl det! Jag och Linn har spenderat våran dag vid akersälven och solat, läst bok och chillat. Vi har även ätit god mat och storstädat i lägenheten. Den börjar faktiskt bli riktigt fin nu, sjukt mycket grejer bara. Linns mamma och Klaras pappa är här i kväll och de har taigt med kantarellpaj och sallad som snart ska avnjutas. De har även tagit med laster med mat från sverige så nu klarar vi oss LÄNGE på det vi har i kylen och skafferiet (vi har inget skafferi men det låter bättre att skriva så i stället för bordet under bordet i köket...).

I går var våran första utgång här i oslo. Jag, Linn och Linnea började här hemma med öl och vin sen bar det vidare till magnus & co uppe vid birkelunden. Efter lite party där så gick vi vidare ut för att gå in på något ställe. Det gick inte enligt planerna då vi var tvungna att visa leg (jävla 20 års gräns) så jag och linn hade en egen liten fest då vi gick runt och var busiga på 7 eleven och pratade med folk. Random men helt ok kväll.

I morrn ska vi kanske åka ut med båt och finna något badställe tillsammans med lasse och maria. Det blir mys!

Det är så underbart att känna lycka. Jag är så glad över att jag är här. Börja om på nytt, med vackra vänner dessutom. Wonderful.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av céline van Baalen - 15 november 2009 16:21

Jag har äntligen gjort det. Jag har bytt till blogg.se. Det innebär att jag kommer fortsätta skriva precis så som jag gjort, öppet och ärligt men med fler bilder och annan layout. Nu måste ni bara gå in på en annan hemsida så här är den:  http:/...

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17


En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att ...

Av céline van Baalen - 12 november 2009 20:38

I´ve got big plans for you my blog. Det kommer snart bli förändringar om mina planer går som planerat.    Nu är jag i Sverige, hemma hos familjen, härligt! Jag saknar dock mina sambos. Det är sjukt gött att ha två familjer alltså.    I morrn ...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 22:20

Så här har min eftermiddag/kväll sett ut:   Softat i fåtöljen med datorn i mitt knä tillsammans med lina Fixat musik till lovely iPod Packat inför hemresan i morrn Tvättat Klaras sår (hon har tagit bort leverfläckar och det är otroligt synd...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 15:45


Jag hatar råttor. Jag har stött på en hel del små kryp här i Oslo. Vid våran ingång, på väg till jobbet och nere vid älven. Förut när jag nyss var hemkommen från jobbet, satt jag i vårt stora fönster och kollade på utsikten (parkering, älv, byggnader...

Ovido - Quiz & Flashcards