Direktlänk till inlägg 1 september 2009

tisdag

Av céline van Baalen - 1 september 2009 21:01

Besvikelse. Jag satte i mitt svenska simkort i mobilen nyss för att se om någon hade skickat ett litet gulligt sms eller så. Jag väntade ivrigt på att det skulle börja tjuta och vibrera frenetiskt  i mobilen. Istället möts jag av TYSTNAD. Fan vad tråkigt känner jag lite spontant. Tänk om man fått en massa gulliga sms om att någon vänlig själ saknar en eller att någon skriver: öj du jag är ju skyldig dig pengar och en vinare eller något i den stilen. Jaja dom som jag bryr mig om vet väl att jag inte använder mitt svenska nummer så jag borde kanske inte deppa i hop. Men om du läser detta och känner dig lite sögen på att överraska mig så vet du vad du ska göra.

Min eftermiddag har spenderats med Linn och vi har tvättat kläder. Vi har ju ingen egen tvättmaskin än så vi fick gå till Mange och tvätta där. Rena kläder är rikedom. Efter det har vi käkat mat och suttit med våra laptops. Jag undrar hur många timmar det kommer bli framför denna dator i denna lägenhet. Antagligen alldeles för många för att vilja veta.

I går skrev jag ju om att det lugnat sig på tooraj-fronten. ACK så fel jag hade. I dag kommer han instruttandes med sin portfölj och sin svarta kappa (jag tror att han skäms över att jobba på ICA och har det som förklädnad, han ser ut som en viktig utländsk man som har mycket pengar i sin prydliga outfit). Han kom fram till kassan där jag sitter och känner mig allmänt schleten. - Vad flott du var i dag, riktigt pen! säger han och synar mig. Jag känner bara lite allmänt: JAG HAR FÖR FAN PÅ MIG  SAMMA JÄVLA ICAKLÄDER SOM JAG HAR VARENDA JÄVLA DAG! Så märkvärdigt kan det väl inte bli. Visst jag hade håret uppsätt i en bulle men jag har aldrig blivit kallad flott eller pen när jag haft det förut. Han måste tycka jag är väldigt vacker så det är väl bara att tacka och bocka. Men ett litet tips till alla där ute som vill ge komplimanger till någon. Gör det inte när man står i sina fula illasittande kläder på jobbet. Det kan liksom inte riktigt tas på allvar då.

 
 
Ingen bild

mm

3 september 2009 01:25

lika söt som alltid.. TR?

 
Ingen bild

ican

3 september 2009 13:21

du vet att sms försvinner efter 72 timmar om du inte har satt på mobilen :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av céline van Baalen - 15 november 2009 16:21

Jag har äntligen gjort det. Jag har bytt till blogg.se. Det innebär att jag kommer fortsätta skriva precis så som jag gjort, öppet och ärligt men med fler bilder och annan layout. Nu måste ni bara gå in på en annan hemsida så här är den:  http:/...

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17


En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att ...

Av céline van Baalen - 12 november 2009 20:38

I´ve got big plans for you my blog. Det kommer snart bli förändringar om mina planer går som planerat.    Nu är jag i Sverige, hemma hos familjen, härligt! Jag saknar dock mina sambos. Det är sjukt gött att ha två familjer alltså.    I morrn ...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 22:20

Så här har min eftermiddag/kväll sett ut:   Softat i fåtöljen med datorn i mitt knä tillsammans med lina Fixat musik till lovely iPod Packat inför hemresan i morrn Tvättat Klaras sår (hon har tagit bort leverfläckar och det är otroligt synd...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 15:45


Jag hatar råttor. Jag har stött på en hel del små kryp här i Oslo. Vid våran ingång, på väg till jobbet och nere vid älven. Förut när jag nyss var hemkommen från jobbet, satt jag i vårt stora fönster och kollade på utsikten (parkering, älv, byggnader...

Ovido - Quiz & Flashcards