Alla inlägg den 23 juli 2008

Av céline van Baalen - 23 juli 2008 19:12

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på när Noa ligger och skriker men jag känner mig väldigt nöjd ändå. I dag har varit en härlig dag. Jag har hjälpt till att jobba med veden i hettan, shit inte dåligt varmt men det var ändå gött för man fick känna att man levde. Jag har även städat och passat Noa. Jag badade henne förut i hennes balja ute på verandan, riktigt mysigt! Det är så skönt att vara hemma i bushen i bland, det är verkligen fint här ute och man kopla av, även om jag slitit som ett svin i dag. Sen ska jag till Fredrik för vi ska ha klassfest men det känns inte riktigt som om så många från klassen kommer, fast det är väl mysigt ändå. Jag är hungrig och vill ha mat! Vi ska grilla karré och göra couscous-sallad, Gött mos. 

Det ska antagligen vara fint väder ett tag framöver, JAJAJA! Man mår ju så muycket bättre då, bara tanken på att det för eller senare blir höst blir jag deppig av. Tänk att sitta i skolan och försöka komma vad man ska göra i projektarbete.. BAJS.

Men i dag mår jag i alla fall väldigt bra så nu ska vi inte tänka mer på det.

Pyss. 

Ovido - Quiz & Flashcards