Alla inlägg den 27 juli 2008

Av céline van Baalen - 27 juli 2008 22:45

Ännu en dag med strålande sol och bad.

Det är helt sjukt varmt ute nu, gött som fän. Jag har luggit nere i Vika med Julia och Emil hela dagen och bara slappat. Var ute på bryggan i går. Teddybear sthlm spelade, det var röj. En helt ok kväll, kul att träffa lite kompisar.

Nyss sa pappa till mig att jag har förändrat mig radikalt de senaste månaderna och att det inte går att prata med mig längre. Jag förstod inte riktigt vad han menade men jag blev i alla fall väldigt ledsen. Jag vet inte riktigt om han menade allt han sa, han kan säga saker i bland bara för att han själv inte mår så bra. Orkar inte vara hemma när det är så spänd stämning. Vet inte riktigt vad man ska göra för att ändra sig. Men men jag är inte ledsen för det, eller jo det är jag men det går väl över.

På onsdag drar familjen till Gbg. Det ska bli gött att komma hemifrån lite, tror att det behövs.

Ska snart gå och lägga mig, det är fruktansvärt varmt och jag är snorig så jag kommer inte somna på ett tag, Bajs. '

Haha läste precis i genom inlägget och insåg att jag låter asdepp, men så är inte fallet, har bara en bad day i dag.


Klara är cool.

Ovido - Quiz & Flashcards