Alla inlägg den 14 november 2009

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17

En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att gilla läget och släpa sig upp. Jag bytte blöja och gjorde välling till noa, té till mig. Om vädret varit fint hade jag nog tagit en morgonpromenad men eftersom att det är så ruggigt så man blir mörkrädd ute, har jag nu bäddat ner mig själv och Noa i mammas och pappas dubbelsäng. Noa ligger helt tyst här bredvid mig. Hon har nappen i munnen och hennes kanin tätt in till sig. Hon pillar på kaninens svans, det är som hennes snuttefilt. Jag har min kopp med té nära till hands, pappas hard rock café t-shirt som luktar så som bara pappa kan och mammas stora helly hansen sockor på fötterna. Jag kan inte annat än att gilla läget.


En väldigt liten Noa

noa liten   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards