Alla inlägg den 10 november 2009

Av céline van Baalen - 10 november 2009 19:15

   Bäst idag! När man loggar in sig här på bloggagratis så måste man skriva in en säkerhetskod på fyra bokstäver, typ, STXH eller något liknande. Nu när jag skulle logga in mig så står det till min förtjusning(?) ANUZ. HAHA det förgyllde min dag. Det står alltid osammanhängande bokstäver annars så när det dök upp ett litet ord så blev det lite extra festligt. 


Det är faktiskt snart jul så här, mamma och pappa, kommer min önskelista:


  • Hårinpackning (årlig present)
  • Morgontidningen (också årlig present)
  • God mat och dryck, kanske lite vin till och med?
  • En samlad, glad och harmonisk familj (jag menar hur svårt kan det vara)
  • Julmusik, mariah careys julskiva är ju ett måste. 
  • tofflor, så man slipper känna allt äckel som finns på golvet här i kollektivet Lorten. 

Jag ser verkligen fram emot julhelgen, att vara hela familjen händer inte alltför ofta och jag saknar alla van Baalens

noa jul



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards