Alla inlägg den 2 februari 2009

Av céline van Baalen - 2 februari 2009 20:05

Nu är det mycket. Men det är kul! I dag har jag varit i skolan och sen repade vi inför stinas konsert. Det gick bra och det låter bra som fan, detta blir bra detta.

Denna vecka:

Tisdag: Tornhuset. Rep, Stinas konsert. Fixa matsäck och överdragskläder till trysil

Onsdag: Trysil, åker 06.00 från skolan, gött.

Torsdag: Stinas studentkonsert! 19.00

Fredag: Åker till Lanzarote, lämnar Arvika vid tre-fyra tiden på morgonen typ, gött.

I går var jag hemma, det var mys. Jag sydde en neccesär och ett kuddfodral och gick ut på en härlig promenad med Ylle. Jag gillar verkligen att sy, det är avkopplande och man tänker inte på något annat. I bland sur jag bara för att ha något att göra, inte för att jag behöver något direkt.

Nu väntar jag på att Emil ska komma hem och göra mat till mig, det blir spaghetti och köttfärssås.


Fin eftermiddag igår och neccesären


Ovido - Quiz & Flashcards