Alla inlägg den 12 februari 2009

Av céline van Baalen - 12 februari 2009 23:09

Ja dà satt man framför datorn igen. Det har blivit en vana att jag gàtt hit varje kväll för att kolla e-mail, facebook och skriva i min kära blogg.

Sista dagen här i Playa Blanca. Det har varit sà otroligt skönt att komma bort lite. Att fà se solen igen och bränna sig är ju bara underbart. Det verkar ju som om det har varit sol i Arvika ocksà sà man fàr hoppas att det hàller i sig sà man kan ha kvar lite färg när man kommer hem.

Efter fruksoten i morse gick jag och Joëlle till Papagayostränderna igen. Vi gick till den  största av dom alla. Den var inte lika mysig som vi var pà sist men väldigt vackert ändà. Vi la oss i lä vid nàgra buskar för det blàste och efter ett tag m¨rkte vi att det fanns massa ödlor i buskarna. Joëlle som älskar ödlor sprang runt och kollade hela tiden men jag kände att jag inte riktigt kunde slappna av balnd ödlesafarit. Vi àt vàrat fika och gick sedan hem för att ligga vid poolen och steke och läsa bok. Jag har läst ut tvà böcker pà den h¨r resan och är nu pà min tredje, det ska jag börja g¨ra med, läsa böcker.

Nu pà kvällskvisten har vi varit och ätit pizza pà en resturang nära hotellet. Det var en italiensk pìzzeria och vi tog en pizza men tomat, mozzarella, ansjovis och oliver pà, skitgod!

Joëlle lärde sig att göra inbakade flätor i gàr (!) och nu har hon flätat hela mitt hàr! Det ser rätt coolt ut förutom att jag ser ut som en manlig basketspelare. har pà mig en mjukisdress och är osminkad, tänk er själva.

Imorrn bär det av, är lite nervös inför flygresan eftersom jag är flygrädd men jag tänkte knarka àksjuketabletter som man blir s¨mnig av, det blir nog bra.

Puss vi syns snart hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards