Alla inlägg den 23 februari 2009

Av céline van Baalen - 23 februari 2009 11:43

Ännu en ledig vecka. Jag har liksom vant mig att man är ledig varannan vecka, det har varit prao, lanzarote och nu sportlov. Himla gött. 

Kollade på en bra konsert på tv:n i går, det är en dvd på en jamie collum konsert. Kul att kolla på våran nya plattTV med jättebra ljud och bild.

Vaknade vid tiotiden i morse igen och gick direkt ner och åt frukost med resten av familjen. Det är så himla mysigt att sitta vid ett frukostbord med en massa andra runt omkring sig, har vant mig vid att sitta själv när jag ska gå till skolan.

jag har hunnit med två klippningar nu på morgonen. Först klippte jag pappa och sen Nicolas. Jag blev helt fascinerad av Nicolas långa och tjocka hår. Han hade verkligen en kalufs men jag fixade till honom rätt snyggt faktiskt. I dag ska jag in till stan och luncha med Linn, Stina och Maya. Det blir nog soppa på sunday. Sen ska jag träffa Emil, har ju sovit hemma två nätter och har inte träffat honom ordentligt på länge känns det som.

Ha en bra måndag.  


puss på min familj 

Ovido - Quiz & Flashcards