Alla inlägg den 6 februari 2009

Av céline van Baalen - 6 februari 2009 20:45

Ja dà var man hàr. Fòrsta dagen pà lanzarote bòrjar lida mot sitt slut. Vi kom hit vid tretiden nàgon gàng och dà sprang jag och Joëlle ut till polen direkt men det bòrjade dugga (kul) sà vi gick och handlade mat i stàllet och àt det pà balkongen. Kom nyss hem fràn en tur som vi tog runt omràdet dàr vi bor. Det àr mànga fina resturanger och butiker làngs hamnen dàr vi bor. Detta kommer nog bli riktigt h`rligt. Det ar inte sà varmt men om man sitter i solen sà brànner det allt pà.

Bàvar inför flygresan hem bara, jag gillar verkligen inte att flyga. Jag har ingen kontroll dà och det är creapy tycker jag. Men men det gick ju att komma hit även om det var en hemsk turbulens en liten stund som gjorde mig orolig..

Längtar tills i morrn för dà ska jag äta god frukost pà balkongen och sen lägga mig vid poolen och steka!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards