Alla inlägg den 9 februari 2009

Av céline van Baalen - 9 februari 2009 20:37

mätt tr¨tt och jäkligt nöjd. I dag har varit en underbar dag! Jag och Joëlle hyrde cyklar och cyklade till papagayoständerna som anses vara det vackraste pà canarieöarna. Vi fann en gömd strand som var mysig och làg i solen och mosade ett tag. Sen begav vi oss hem pà den skumpiga vägen och àkte hem en stund för att sedan cykla till stan. Jag köpte en flaska jägermaister (700 ml) sà nu blir det party när jag kommer hem. Vi cyklade sà làngt ut pà kustvägen som man kunde ut till en fyr och tillbaka sà nu har jag ont i röven och känner mig lite bränd pà olika ställen, men jag känner mig inte direkt brun för jag jämför mig med negern till syster som jag har. Det var en kille som kallade oss black and white, vet inte om jag ska ta det som en komplimang .. ´

När vi kom hem àt vi god mat, ris och en fiskgryta med indiska kryddor och en bacardi breezer till det. vi àt ute pà balkongen och kollade samtidigt pà solnedgàngen. livet är bra härligt!


Jag älskar dig Emil!

Ovido - Quiz & Flashcards