Alla inlägg den 11 februari 2009

Av céline van Baalen - 11 februari 2009 20:31

man blir bara tröttare och tr¨ttare av att vara pà semester :) I dag har vi varit sà slappa. Vi började men att ligga vid poolen men efter lunch kände vi inte för det och jag och Joëlle tog en tur till stan och kollade runt lite i affärer och strosade. Pà hemv¨gen fick vi släpa oss hem för vi var utmattade av värmen och den fuktiga luften. Till middag lagade i en skitgod fisksoppa med hemmagjort vitlöksbröd till det, mumma!

I morrn vet jag inte riktigt vad som händer, det är ju sista riktiga dagen. Det blir nog en hel del i solen och sen ska vi fixa lite grejor som fika pà planet och en present som jag funnit men inte köpt än.

Det ska bli r¨tt skönt att komma hem faktiskt, visst det har varit underbart men nu känner jag mig redo för att ta tag i projektarbete och annat!

Puss syns snart i kalla sverige

Ovido - Quiz & Flashcards