Alla inlägg den 22 februari 2009

Av céline van Baalen - 22 februari 2009 19:55

oväntad dag. Eller ja, inte oväntad dag för den visste jag väl att den skulle komma men dess innehåll var mer oväntat. Jag gick upp vid halv tio tiden och hängde med en söt och nyvaken Noa. Jag gav henne välling och vi lekte lite. Efter frukost gick jag och Joëlle ut och åkte lite pulka. Mamma Nicolas och Noa joinade efter en stund. Vi gjorde även en snösoffa och bord och en snökvinna med gigantsik röv och bröst.

Jag, pappa och Nicolas åkte in för att repa i stan inför min konsert. Precis innan fick jag ett samtal från Lotta som är präst och god vän till mamma och frågade om jag kunde hoppa in och spela piano med hennes dotter på en andakt för den andra pianisten var sjuk. Jag svarade ja (pengar!). Så det blev rep 14 till 15.30 och sen direkt och repa med Laura. Vi hann precis lära oss låtarna och det gick ganska bra för att ha repat i en och en halv timme före.

Nu ska jag äta kyckling, pommes frites och hemmagjord majonnäs. GOTT.


Geeks på lanzi.

Ovido - Quiz & Flashcards