Alla inlägg den 15 februari 2009

Nej

Av céline van Baalen - 15 februari 2009 20:57

jag tänker inte göra slut.

Ni som undrar, fick en kommentar av mitt förra inlägg att jag skulle göra slut med Emil. Nej är svaret. Man har sina upp och nergångar och man är inte alltid bästa vänner men vi är kära och tar oss igenom våra tjafs och våra misstag.

Bajs i rava på den du.


Sitter och pluggar nu, eller ja, inte just nu men har gjort i alla fall. Har läst igenom arbetsmiljöpapprena en gång och tyckte att det räckte och sen har jag försökt få till ett någorlunda bra föredrag om fördomar. Vi får väl se i morrn hur det går.


Godnatt.


Av céline van Baalen - 15 februari 2009 13:17

Japp då var man hemma. Blandade känslor att komma hem i fredags. Det började inte bra när jag skulle ta hissen upp till lägenheten. Då stannar hissjävlen och den låter konstigt och åker varken upp eller ner. Jag får lite smått panik och skakar som ett asplöv eftersom jag har har klaustrofobi. Ringer till Emil som är nere på Ritz och dretfull, han hör inte vad jag säger och jag blir mer och mer frustrerad när jag står instängd i hissen och Emil inte kan höra ett ord av vad jag säger. Tillslut hör han och säger att han ska gå upp till mig. Då äntligen går hissdörren upp. Emil kommer hem och är jobbig och full och jag är sur, han lämnar mig ensam hemma och går ner och festar i stället. Då frågade jag mig själv vad fan jag gör här. Men nu känns det lite bättre fast inte riktigt bra. Det är som att jag hade glömt bort hur jag mår här hemma när jag åkte utomlands. Direkt när jag kom hem fick jag känslan av mitt "vanliga" liv och det känns inte alls speciellt bra.. Men men det bilr nog bättre hoppas jag.

Det är mycket i skolan nu, tills på måndag har jag muntligt nationellt i svenska och arbetsmiljöprov. På tisdag är det NUKOprov och på onsdag har jag redovisning på naturkunskapen. I ddag ska jag repa med först maya från 15 till 16.30 och sen direkt efter det har agnes rep och sen klockan 18 har jag rep. Studentkonserter upp till öronen. Efter April är det bara studenten att tänka på(BALKLÄNNING PANIK) Gött.

I dag har jag pluggat lite och städat i lägenheten och tvättat alla kläder. Känns bra.

Ovido - Quiz & Flashcards