Alla inlägg under februari 2009

Av céline van Baalen - 1 februari 2009 14:54

Pannkakor. Jag  har varit sugen på pannkakor jättelänge nu så jag och pappa tog tag i saken och gjorde det. Det gick inte alls bra för pappa hade för lite ägg i smeten men mamma kom och räddade den sista smeten från att bli fula pannkakor. 

I går var jag hemma hela eftermiddagen och kvällen. Noa kom vid åttatiden och vi lekte och busade. Jag somnade framför tv:n och Noa också. Vaknade först när Emil kom hem och nästa gång var det mamma och pappa som kom till lägenheten. De pratade jättehögt och var lite fnissiga så jag och Emil gick ner till honom och sov där och mamma och pappa tog min lägenhet. 

I dag ska jag greja i ordning lite grejor, hämta min snowboard och tillbehör inför trysilresan och så ska jag hämta resväskan för nu ska det börjas packa! Denna veckan som kommer blir fullspäckad med rep inför stinas konsert och trysilresa, sen på fredag drar jag i väg i en vecka. Jag har lite ångest inför min egna konsert men jag får sätta mig i dag och kolla över lite saker så jag känner att jag har läget under kontroll.

Nu ska jag gå ut och gå. Puss hej  

Ovido - Quiz & Flashcards