Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av céline van Baalen - 7 oktober 2009 20:32

Fy fan vad jag är bra! Jag har sprungit som en dåre på rullbandet i dag. Jag höll på i en timme och det blev 8.3 km. Jag hatar att träna kondition, trodde jag, för nu älskar jag det! Svetten rann, jag flåsade som en gnu och musiken dunkade i öronen (tills ena hörluren slutade fungera, fuktskada månne?). Detta måste jag göra oftare!

När jag väl kommit hem från gymmet blev det matlagning. Jag gjorde min citronlax i ugn, potatis och broccoli. Nu sitter jag och degar i soffan framför vänner med mina vänner. 


Jag har ett stort fan av min blogg. Han gillar den så mycket att han till och med viskar min bloggs namn i örat på mig när jag är ute på krogen. Så O, du ska veta att utan ditt engagemang och din kärlek till min blogg, skulle jag lagt ner den för längesen. Det är sådana som du som håller min skrivarflamma tänd. TACK. 

Ovido - Quiz & Flashcards