Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av céline van Baalen - 25 oktober 2009 20:15

Cookie dough och Sunes sommar, lättsmält och uppmuntrande. Den här dagen har varit otroligt lång, det kanske beror på att vi dragit tillbaka klockan eller så är det bara för att jag längtar tills jag får gå och lägga mig. Den här helgen har varit underbar faktiskt. Fredagsmys med paj och fight club, shopping på majorstuen med linn och linnea och sedan party på kvällen med fint folk. I dag har det varit riktigt chill. Vi gick och fikade en stund och sedan blev det pizza och prat. 


Jag är stark. Jag har gått vidare. Jag vill inte ha dig. Jag är svag. Jag har verkligen inte gått vidare. Jag vill fortfarande inte ha dig. 


Sömn är det enda som funkar på mig nu så jag går och lägger mig innan man hamnar i andra ronden, dvs att man får lust att sitta uppe och tjöta hela kvällen. Godnatt vänner, låt vecka 44 bli den bästa på länge!

Av céline van Baalen - 25 oktober 2009 10:32

Det är egentligen alldeles för tidigt för att sitta här och skriva. Klockan är kanske inte så värst tidigt men om man tänker tillbaka på gårdagens bravader så är det ett mirakel att jag sitter här och är relativt pigg. Ola sitter och spelar gitarr, linn myser med sin nya hood och har huvudvärk över gitarrspelandet och lina är allmänt bakis med en stor fet baguette i sin hand och jobbångest. Perfekt dagen-efter-häng med andra ord. I går var en kuul kväll, alla styrde och vissa styrde kanske lite för hårt. Ölspel, klädpoker, älskade ängel, olas glajjor, kissa & dissa och torr baguette. 

Skriver mer sen när jag känner mig som en människa igen.

Nu blir det tydligen fika, palla. 

Ovido - Quiz & Flashcards