Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av céline van Baalen - 19 oktober 2009 18:38

Det bara stiger i dag. Jag hade en helvetisk morgon. Inte för att det hände något speciellt som var jobbigt, utan det var känslan när jag vaknade som var hemsk. Det händer för alla någon gång, kanske varje dag för vissa. Man vaknar och vill gå upp så lite så att man nästan gör vad som helst för att få ligga kvar. Jag ville verkligen INTE gå till jobbet, usch och fy, men med min enorma självdisciplin så masade jag mig ner från sovloftet och valde att ge denna dag en chans ändå. Och tur var väl det för nu känns det mycket bättre. Visst, det var inte min bästa dag på jobbet men både Klara och Lina kom och hälsade på så det lättade upp betydligt. Efter jobbet blev det chill en stund innan det var dags för SATSafro. Jag har bestämt mig för att testa på lite pass eftersom jag mest går i gymmet annars. Det är sjukt härligt att stå i en nersläckt sal och skaka hela kroppen till afrikanska rytmer. Svetten stänkte på mig och träffade säkert då och då min dansgranne, det är träning det! Nu blir det matlagning, jag funderar på att köra på stort och göratvå olika matträtter så att jag har matlådor några dagar framöver. Den maten jag ska göra till middag i kväll blir i alla fall älgbiffar (fått älgfärs av mormor och morfar) med pepprig kantarellstuvning och potatis, sweet!halva céline   

Ovido - Quiz & Flashcards