Alla inlägg den 6 juni 2009

Av céline van Baalen - 6 juni 2009 00:26

Helt sjukt grinig man kan vara. Vet inte vart det kom i från men i dag har jag varit en riktig surkärring, överkänslig, tycker synd om mig osv osv. Jag tror det kan bero på att det snart är studenten (som kommer bli skitkul) det är liksom ett litet vägskäl i livet och det kan bli lite ångestframkallande. Jag kommer inte få se Julia på ett år heller, nya zeeland känns ju lite mäckigt att åka till bara sådär när man har världens flygrädsla. Min klass kommer inte längre vara min klass, alls sånt där som man kan få lite magknip av är nu på samma gång.

Mitt humör blev trots allt lite bättre när jag fick mat i magen. Emil hade grillar marinerat kött och jag gjorde en god sallad, potatis och en dressing till det.

Snart ska jag gå och lägga mig och jag ska sova så länge jag bara vill, känns som om det var längesen även fast jag typ inte haft någon skola.

Sov gott på er och ha en rolig helg.


Min fina klass

Ovido - Quiz & Flashcards