Alla inlägg den 21 juni 2009

Av céline van Baalen - 21 juni 2009 14:10

Sjukt onödig grej. Man är liksom inte riktigt sjuk utan mer matt i hela kroppen och huvudet känns sprängfyllt med snor. Jag har fått en sån där riktig dunderförkylning då man har ont i hela kroppen och inte orkar göra någonting. Passande nu när jag ska börja jobba, kommer inte orka lyfta en enda bananlåda.

Det har varit en härllig weekend i göteborg tillsammans med Emil. Vi har bott på fint hotell där vi fick ett mycket finare rum än det vi betalat för. Vi har varit ute och ätit god mat och gått lite på stan, det som var öppet. Vi lyckades pricka in den helgen då det är stängt både midsommarafton och dagen efter. Lite jobbigt eftersom jag ville stoppa mitt shoppingsug, jag fick dock tag på en tunika, glansiga leggins och ett rosa linne. Bilder kommer. 

Nu sitter jag i bushen och försöker kurera mig så att jag är pigg i morrn till jobbet, det är ju trots allt min första dag.

Jag funderar på att köpa biljett till way out west, alla andra åker ju till peace and love och jag vill också dra på någon annan festival än arvika. Har någon lust att hänka? Det är i Augusti den 13-15. Då har jag slutat jobba och har pengar :) 

Ovido - Quiz & Flashcards