Alla inlägg den 9 juni 2009

Av céline van Baalen - 9 juni 2009 20:39

Tänkte jag skulle ta mig i kragen och kolla på den omtalade filmen Twilight. Det var i morse när jag låg och kände mig lite bakis som jag satte på filmen. jag har tänkt att det varit lite överskattad men den tog mig. Jag låg och kände mig pirrigt nyförälskad hela filmen. Robert Pattinsons blick och hans vassa drag är INTE att leka med.

I dag har det varit studentsångträning med alla studenter och sen rep med klassen inför hamnfestivalen på lördag. Vi spelar nere i hamnen en sista gång tillsammans kl 20.00 så kom och kolla.

Var och kollade på friskolans avslutning förut och blev blödig när jag kramade om Julia, HON ÅKER SNART. Konstigt..

Nu sitter jag hemma hos Maya och har blivit sminkad inför balen (provsminkning) av Amelie. Jag blev jättenöjd och Maya blir också jättefin.


Ovido - Quiz & Flashcards