Alla inlägg den 22 juni 2009

MYS

Av céline van Baalen - 22 juni 2009 22:24

YATZY! Ett av mina favoritspel när jag var liten. Jag fann det hemma när jag letade efter ett kassetband och började spela det med mamma och pappa. Vi spelade två omgångar medan vi åt jordgubbar med mjölk och jag kände mig som liten igen. Jag skulle vilja leva om min barndom för den var verkligen underbar, men samtidigt känns det konstigt att den faktiskt har varit. Vart tog den vägen? När blev jag vuxen? jä fatter jämt itte nöe.

Btw, jag vann båda omgångarna och fick yatzy på båda medan mamma och pappa blev alltmer sura för varje gång jag slog något bra. Om det är något jag har flyt med så är det yatzy! Jiho!

 En av mina vackra föräldrar

Av céline van Baalen - 22 juni 2009 19:26

Allt kommer så perfekt. Jag blir förkyld, jobbet börjar, sommaren kommer på riktigt. Tack! 

Första dagen på jobbet i dag. Började 8 och gick till 14. Icas kläder är inte dom finaste men man vande sig direkt och jag gillade faktiskt jobbet mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag jobboar ju i frukt och grönt på ica och får plocka upp varor mest hela tiden. Jag trivs med att röra på mig nät jag jobbar, skulle få spunk av att sitta still i 6 timmar.

Efter jobbet drog jag ut på stan med Julia och shoppade lite grejor och åt glass på torget. 

I morrn är jag ledig så då ska jag vara ute i solen så mycket som möjligt, det blir ju bara varmare och varmare dessa dagar framöver. Jag vill hinna njuta av sommaren även fast jag jobbar, tur att jag bara går halvdagar. 

PUSS  

Ovido - Quiz & Flashcards