Alla inlägg den 15 juni 2009

Av céline van Baalen - 15 juni 2009 15:34

Jag trodde man kallade det för höstångest. Men jag har redan börjat få ångest inför hösten. Jag går runt och känner en molande känsla. Det finns allt för många frågetecken som jag vill reda ut. Vad ska jag läsa till? Vad vill jag bli? Vill jag resa? vart vill jag resa? Vart ska man flytta? 

Det känns som att så många andra har planer långt fram i tiden medan jag inte har några. Det blir lite svårare när man har pojkvän. Det låter kanske konstigt men det är inte lika lätt att flytta och åka i väg när man är två. Jag skulle egentligen vilja börja läsa till hösten men jag vet ju inte till vad så jag sökte inte något, dumt. Jag ska kolla upp en massa saker nu i sommar, jag vill finna den perfekta utbildningen för mig, kanske något musikinriktat, kanske inte. Vi får se helt enkelt.

Nu sitter jag hemma i bushen och jag har precis klippt joëlle och längtar tills i morrn då jag tänkte ta någon drop in tid på någon salong. Mitt hår är hemkst slitet nu. (kolla bild)

Jag är sjukt shopppingsugen! Skulle vilja åka till någon storstad och shoppa järnet!


Ovido - Quiz & Flashcards