Alla inlägg den 12 juni 2009

Av céline van Baalen - 12 juni 2009 13:03

JAHA, då var det över. Så himla konstigt att jag tog studenten i går. Det man längtat så länge efter och så är det plötsligt nästa dag. Det var en kul, konstig och hektisk dag. Att jag stod i fönstret och skrek, fick blommor och presenter, åkte på flak och sjöng "emsu shalalalala" känns skitkul men samtidigt lite skumt. Jag vill göra om dagen, njuta mer utav den än vad jag gjorde. Det var säkert för att man lite nervös och spänd. Det bästa i går var att åka flak och raggarbil och bjudningen hemma hos mig :) Jag fick en i-pod touch av mamma och pappa i present! Sedan fick jag massa pengar, vinglas, smycken m.m av släkt och vänner. Tack allihopa!

Nu sitter jag i lägenheten med håret upprullat på spolar. Bomma var nyss här och rullade håret på mig, måste gå runt så här hela dagen. I dag är det bal och jag längtar! Jag ska verkligen njuta för fullt i dag. Jag vill komma i håg min student som en lycklig händelse, inte en bubbla, för lite så kändes det i går. Nu låter jag sjukt depptråkig men det var otroligt kul men det gick bra så snabbt över att man inte hunnit smälta det än, det år nog många som känner samma sak!


Ovido - Quiz & Flashcards