Alla inlägg den 23 juni 2009

..

Av céline van Baalen - 23 juni 2009 21:57

Många inlägg idag. Även fast det verkligen inte har varit något datorväder i dag (man vill ju helst vara ute i SOLEN) så har det blivit en hel del inlägg i alla fall. Jag har mått väldigt gött i dag, så skönt att få en dag ledig innan jag drar i gång med jobbet på riktigt. I morrn går jag från 8-14 så då hinner jag faktiskt vara ute i solen efter det. 

Jag ska sova i bushen i natt igen, Emil är också här men han är ute och fiskar med Nicolas nu. Jag älskar att vara ute här på sommaren. Det är nära till sjön och stranden och det är bara att ta en båt ut om man känner för att komma ut på sjön. 

Jag ska snart gå och lägga mig för jag är trött efter en heldag i solen så jag kommer upp i morrn.  

Av céline van Baalen - 23 juni 2009 18:14

Uh vad jag är tråkig som inte lägger upp några nya bilder här. Men jag har varit i bushen varje gång jag skrivit så då har jag inte haft möjlighet att lägga upp bilder på min dator som är i stan. Livet är härligt när sola skiner förutom min förkylning som gör det lite snorigare och lite yrare men annars, great!

har legat nere vid stranden med Emil hela dagen och solat, badat och åkt lite båt. Snart ska jag ställa mig och göra mat till familjen, lax med färskpotatis och skirat smör, gött sa räven.

Jag vill vara ledig den här veckan, skulle vara så skönt att steka denna veckan så man känner att sommaren är här.  

Ovido - Quiz & Flashcards