Alla inlägg den 16 juni 2009

Av céline van Baalen - 16 juni 2009 21:34

Gott med grillat! Nu har jag och Emil städat och lagat väldigt god mat så båda ligger utslagna i soffan. Vi grillade karré och gjorde en sallad, färskpotatis och tzatsiki till det. Nu är jag sjukt sugen på något sött, typ cider eller något. Det får nog bli en liten cykeltur till nöjesbutiken.

I dag har varit en seg dag men jag har gjort lite nytta. Jag och Linn lämnade kontouppgifter till ica så vi får lön. En behövlig storhandling blev det också.

Nu har jag och Emil precis bokat hotell i Göteborg, vi åker på torsdag och kommer hem på lördag. Vi ska bo på ett jättefint hotell som ligger väldigt centralt, har bott där flera gånger förut. Vi ska bara umgås. äta god mat, kanske shoppa lite och fira midsommar. Någon som har något bra förslag på midsommarfirande i Götet?

Fick en fin liten komplimang i dag, alltid kul med komplimanger!


Ska bli så kul att åka i väg på en liten tripp innan jag börjar jobba, finaste studentpresenten! Tack älskling

Av céline van Baalen - 16 juni 2009 17:44

Äntligen har jag orkat ladda upp lite bilder på datorn! Balen var så himla rolig! Helt underbart att gå runt i långklänning och se alla andra så fint uppklädda. Jag är supernöjd med min klänning, den blev precis så enkel som jag ville ha den.

Nu har jag äntligen beställt klipptis så nu ska det slitna ac. Ska nog klippa det ganska rakt av och bara lite uppklippt.

Nu blir det lidl för storhandling och sedan städning här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards