Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

I´m great!

Av céline van Baalen - 12 oktober 2009 20:19

Jag gillar att springa! Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva, och verkligen mena det. För er som läser min blogg regelbundet så hänger ni med på att jag sprang på rullbandet i en timme förra veckan. Jag var otroligt nöjd över mig själv men samtidigt så visste jag att jag inte kunde leva på det hur länge som helst. Om jag inte gjorde om det inom en snart framtid skulle det förbli en engångsföreteelse. Så, i dag efter jobbet gick jag raka vägen hem för att hämta träningskläder och gick sedan till SATS där rullbandet stod och väntade på mig. Jag kände mig taggad och tävlingsinriktad, jag ville springa mer än 8.3 km på en timme. Svetten rann på i vanlig takt och jag blev rödare och rödare i ansiktet OCH jag slog mitt rekord! Jag var på bandet i h och 10 min och kom upp i hela 9.36 km! Kanske ovärd information men jag är stolt över att jag kommit i gång bara, that´s all.


Jag undrar hur många timmar jag suttit framför tv:n och kollat på vänner? Det är i alla fall vad jag gör precis just nu och troligen kommer fortsätta med tills jag går och lägger mig, så, ha en bra kväll allihopa.


Julia, du skulle vara perfekt att bo i hop med! Du har rätt i att vi ska bo tillsammans någon gång. Jag saknar dig vet du, jag saknar din vitlöksdoft på fingertopparna och våra fantastiska middagar som vi brukade göra efter att vi varit på badhuset och gymmat. Jag saknar dina skrattanfall och dina röda blommiga kinder. Jag saknar dina kramar och dina vackra ord som gör mig varm. Det är så skönt att veta att du har det bra i nz, du har det så roligt där borta och tiden kommer bara rinna iväg. Så innan du hunnit blinka så sitter du tillsammans med ganget, visar bilder, äter chips och pratar om allt mellan himmel och jord. Det kommer bli great!

julia    

 
 
Ingen bild

?

12 oktober 2009 23:36

TÖRNROSA

 
puss

puss

16 oktober 2009 13:24

You made me cry

http://juliariordan.blogspot.com

 
hej

hej

18 oktober 2009 08:35

började gråta, min älskade céline! fan vad jag minns den här dagen när vi prövade tossiga klänningar :D

http://juliariordan.blogspot,com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av céline van Baalen - 15 november 2009 16:21

Jag har äntligen gjort det. Jag har bytt till blogg.se. Det innebär att jag kommer fortsätta skriva precis så som jag gjort, öppet och ärligt men med fler bilder och annan layout. Nu måste ni bara gå in på en annan hemsida så här är den:  http:/...

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17


En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att ...

Av céline van Baalen - 12 november 2009 20:38

I´ve got big plans for you my blog. Det kommer snart bli förändringar om mina planer går som planerat.    Nu är jag i Sverige, hemma hos familjen, härligt! Jag saknar dock mina sambos. Det är sjukt gött att ha två familjer alltså.    I morrn ...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 22:20

Så här har min eftermiddag/kväll sett ut:   Softat i fåtöljen med datorn i mitt knä tillsammans med lina Fixat musik till lovely iPod Packat inför hemresan i morrn Tvättat Klaras sår (hon har tagit bort leverfläckar och det är otroligt synd...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 15:45


Jag hatar råttor. Jag har stött på en hel del små kryp här i Oslo. Vid våran ingång, på väg till jobbet och nere vid älven. Förut när jag nyss var hemkommen från jobbet, satt jag i vårt stora fönster och kollade på utsikten (parkering, älv, byggnader...

Ovido - Quiz & Flashcards