Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

inte längre ben & jerrys oskuld

Av céline van Baalen - 25 oktober 2009 20:15

Cookie dough och Sunes sommar, lättsmält och uppmuntrande. Den här dagen har varit otroligt lång, det kanske beror på att vi dragit tillbaka klockan eller så är det bara för att jag längtar tills jag får gå och lägga mig. Den här helgen har varit underbar faktiskt. Fredagsmys med paj och fight club, shopping på majorstuen med linn och linnea och sedan party på kvällen med fint folk. I dag har det varit riktigt chill. Vi gick och fikade en stund och sedan blev det pizza och prat. 


Jag är stark. Jag har gått vidare. Jag vill inte ha dig. Jag är svag. Jag har verkligen inte gått vidare. Jag vill fortfarande inte ha dig. 


Sömn är det enda som funkar på mig nu så jag går och lägger mig innan man hamnar i andra ronden, dvs att man får lust att sitta uppe och tjöta hela kvällen. Godnatt vänner, låt vecka 44 bli den bästa på länge!

 
 
Elin

Elin

25 oktober 2009 23:39

Blir så frustrerad över att ingen förstår känns det som.
Det är en självklarhet att man ska avsky, gå vidare, inte må dåligt i perioder över någon som behandlat en som skit och manipulerat en hela tiden.
Men kärleken är så jäkla stark, och hur mycket man än vill rent ut sagt hata en person, så går det inte, för att det har funnits så mycket kärlek där tidigare.

Det är frustrerande att hela tiden tänka, gå tillbaka. och jag sitter totalt fast ibland.
Ena stunden är man helt besluten om att man är stark, andra inte.
Det är väl så det är, men tur att man aldrig är ensam om att känna såhär! Ibland tänker bara hjärtat lite annorlunda än huvudet. tyvärr!

http://www.elinomi.blogg.se

 
syster

syster

26 oktober 2009 12:50

PUSS saknar dig

http://joellevb.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av céline van Baalen - 15 november 2009 16:21

Jag har äntligen gjort det. Jag har bytt till blogg.se. Det innebär att jag kommer fortsätta skriva precis så som jag gjort, öppet och ärligt men med fler bilder och annan layout. Nu måste ni bara gå in på en annan hemsida så här är den:  http:/...

Av céline van Baalen - 14 november 2009 09:17


En dubbelsäng, en lillasyster, massa täcken och kuddar och en fin spellista på spotify spelandes. I det läget är jag just nu. Noa väckte mig för lite mer än en timme sen. Hon småpratade och fick tag i strömbrytaren till taklampan så det var bara att ...

Av céline van Baalen - 12 november 2009 20:38

I´ve got big plans for you my blog. Det kommer snart bli förändringar om mina planer går som planerat.    Nu är jag i Sverige, hemma hos familjen, härligt! Jag saknar dock mina sambos. Det är sjukt gött att ha två familjer alltså.    I morrn ...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 22:20

Så här har min eftermiddag/kväll sett ut:   Softat i fåtöljen med datorn i mitt knä tillsammans med lina Fixat musik till lovely iPod Packat inför hemresan i morrn Tvättat Klaras sår (hon har tagit bort leverfläckar och det är otroligt synd...

Av céline van Baalen - 11 november 2009 15:45


Jag hatar råttor. Jag har stött på en hel del små kryp här i Oslo. Vid våran ingång, på väg till jobbet och nere vid älven. Förut när jag nyss var hemkommen från jobbet, satt jag i vårt stora fönster och kollade på utsikten (parkering, älv, byggnader...

Ovido - Quiz & Flashcards