Alla inlägg den 5 maj 2009

Av céline van Baalen - 5 maj 2009 10:13

Visst tråkigt med dåligt väder, men jag tycker ändå att det är lite mysigt när det regnar ute, i alla fall om det bara är för en dag. Man kan sitta inne och skriva arbete utan att man känner att "jag går ut i solen i stället, det gäller att passa på". I dag ska jag skriva ett idrottsarbete om skönhetsideal. Lite uttjatat tema kanske men jag känner ändå att jag har mycket att skriva om det så det blir nog en enkel match. Det är nog inte så noga med p-j (pungjan), våran idrottslärare, ändå.

Har haft en lektion i dag, ensemble och efter den gick jag hem och gjorde frukost på sängen till min kärlek. Jag tänkte gå och äta i matsalen snart, gratis mat är bra grejer.

I dag börjar ju klasskampen på skolan, den som vinner får springa först ut på studenten. Jag vill köra järnet med min klass! We can do it

Ovido - Quiz & Flashcards