Alla inlägg den 14 maj 2009

Av céline van Baalen - 14 maj 2009 23:01

Det finns allt en liten hurtis i mig. Jag och Stina kände att springning inte var så farligt, så i dag drog vi på oss sprindojjorna och masade oss till styckåsskogen där vi sprang några varv. Jätteskönt efteråt! Styrketränade även lite när jag kom hem. Gjorde god mat i dag också, laxfilé med ris och en kall citronsås med en sallad till det. Tänk vad lite träning och mat kan göra!

I morrn är det prov, jobbigt att det är 8 på morgonen, annars skulle jag tagit sovmorgon. Har varit väldigt trött hela veckan så det skulle vara skönt att få sova ut men icke, öppe med töppa.

I morrn blir det klassfest och sedanvidare till ritz på studentfest. Det är rocktema och bäst klädda klassen vinner poäng till klasskampen. Känns lite overkill att alla typ kommer ta på sig ett nitskärp och tycka att man är lite cool. Men men jag kommer se lika töntig ut jag med så det är väl lika för alla. Hoppas att det bir kul i alla fall.

Min favorit som jag åt efter springturen är yoghurttallrik med k-special, torkade aprikoser, russin,äpple och banan. En riktig energibomb, pluggade asbra efter den.

Nu blir det sänga med NK-boken en liten stund innan jag hinner somna.

Ovido - Quiz & Flashcards