Alla inlägg den 13 maj 2009

Av céline van Baalen - 13 maj 2009 22:04

Ge mig en huvudvärkstablett. Jag sprängs snart, helt seriöst. Svettas gör jag med, inte bra.

Jag och Linn är roligast också kan man ju tilläga, vi utövar våran humor på ett hemskt sätt kan tyckas men ack så roligt det blir då! Det man inte vet mår man inte dåligt av.

...

Av céline van Baalen - 13 maj 2009 19:26

Skönt att springa. Det trodde jag aldrig att jag skulle skriva men man kan ju ändra sig. I dag hade vi terränglöpning på idrotten TERRÄNGLÖPNING, du hör ju bara på ordet hur tråkigt och oupplyftande det låter. Trots detta så makade jag mitt ass bort till styckåsskogen och sprang tre varv på tid. Jag kom först av klassen (vi var inte så många med men ändå) och det kändes väldigt härligt efter och jag och Stina har bestämt oss för att börja springa. Skulle vara så skönt att få bättre kondition!

Sitter och pluggar naturkunskapsprov nu, ekologi. Det känns som att vi bara har en massa NK hela tiden. fågelprov, ekologiprov är näst på schemat. Vi fick även tillbaka NK B prov i dag och jag fick mvg! Gött, jag hoppas på högsta betyg i både NK A och NK B.

Räknade att vi har kvar 18 skoldagar i dag så det känns som att man lika gärna kan ligga i lite nu.

Bild från helgen. Jag och Maya ägde taket.

Ovido - Quiz & Flashcards