Alla inlägg den 17 maj 2009

Av céline van Baalen - 17 maj 2009 22:22

Många inlägg blir det. Har varit på ett riktigt blogghumör, inte för att jag känt så men det har liksom bara blivit att jag skrivit några rader varje gång jag satt mig vid datorn.

Prövade min balklänning förut och den är så fin! Jag är verkligen nöjd över den, den är enkel, precis så som jag ville ha den. Bomma är så duktig på att sy och jag är glad att jag har henne, puss bomma! Kort kommer snart när jag fått min kamera tillbaka (pettson har den fortfarande).

Åt god mat förut innan jag åkte in till stan, lax med potatismos och till feterrätt blev det äppel- och hallonpaj med vaniljvisp som jag pch joëlle hade gjort.

Nu ska jag ta en titt på föggelfäa innan jag går till sängs, måtte det gå bra på detta provet i morrn.


Joëlle, har du min lila tunika?

Av céline van Baalen - 17 maj 2009 15:03

Åh vad härligt det är! Sitter ute på balkongen nu och har legat och solat samtidigt som jag pluggat. Jag börjar känna att jag kan provet och njuter av det fina vädret :) Himla skönt det är att leva i bland. Nu tar jag en paus från solen och sitter i skuggan med Joëlles dator. Hon ligger bredvid mig och sover i hängmattan, hon hade tydligen varit uppe till sju i morse. Det är partybruden det. Nu vill jag att hon ska vakna så vi kan hitta på något.

Jag är på bra humör i dag!

Av céline van Baalen - 17 maj 2009 12:20

Det är fint väder, då kan man inte sitta inne och träna på prov heller! Nu har jag varit duktig och skrivit fakta om alla fåglar till provet i morrn så nu tänkte jag gå ut en stund, solen skiner ju. 

I går var jag hemma med Emil. Vi köpte chips, dipp, morot och gurka som vi glufsade i oss så snabbt att jag fick magknip och somnade i soffan, haha inte så romantiskt men mysigt ändå.

Nu ska jag gå till Bomma och testa övderdelen som vi har sytt om lite. Den blir fin, väldigt enkel. Jag längtar tills den är färdig.

Ha en bra söndag!  

Ovido - Quiz & Flashcards