Alla inlägg den 7 maj 2009

Av céline van Baalen - 7 maj 2009 21:53

Jag är svag för ensamma gamla gubbar. Ok ta inte det här fel men jag kan tycka så synd om äldre män när de är ensamma. De får något speciellt i blicken som gör att det skär i hjärtat på mig. Var det någon som såg grannfejden nyss? Där var det i alla fall med en gubbe som hette Kurt ich jag tyckte så synd om han för den enda han hade var hans katt och han hade så lite att göra så han klagade på sina grannar att det var för högljutt. Stackaren blir ovän med de flesta och ingen tycker om honom,BUHUÄ, jag vill inte bli ensam och gammal. Jag ska skaffa mig många barn så man har många runt omkring sig. Ensamhet är nog ett av de värsta saker som finns enligt många människor. 

Jag är stolt över mig själv för att jag står för vad jag tycker är rätt och fel och att jag inte sitter tyst när jag egentligen inte tycker något är rätt. Sug på den kände jag lite på halvvfart som stina skulle sagt 

Av céline van Baalen - 7 maj 2009 18:30

Det är slappt i skolan, jag går typ tre timmar per dag, men jag är ändå så trött. Det är som om man blir trött desto slappare livet är. Det är lite störande och gå runt som en zombie men det är lite gött att slappa sig också. I dag har det varit iskallt ute men nu helt plötsligt är det jättefint ute. Jag vill att det blir varmt och soligt så man kan sola. Det är så skönt att få lite färg så att man kan gå utan smink och känna sig pigg i anisktet. Jag hatar verkligen att sminka sig nu när jag ska gå till skolan men i bland är inte de lila påsarna under ögonen nådiga så då får det bli lite kladd. 

Jag är så nöjd över hur min balklänning ska se ut. Jag gick till Bomma förut och kollade på flätorna som hon gjort, vi ska ha dem som axelbad, det kommer bli en fin detalj tror jag. Längtar verkligen tills den är färdig och klar för att användas. I dag åkte jag hem till bushen för jag kände för att träffa min familj lite, får se om jag åker in till stan och sover där.  

Ovido - Quiz & Flashcards