Alla inlägg den 9 maj 2009

Av céline van Baalen - 9 maj 2009 20:22

I kväll blir det the roof. Det var Ican som ringde mig och sa att hon och Agnes skulle dra till taket och jag har varit lite sugen på att gå ut men lite chill sådär. Nu sitter jag, Ican, Emil och Maya i min lägenhet och dricker lite vin och kollar på Brooke knows best.

Jag har haft en väldigt chill dag idag. Var på stan förut med Emil och Felicia och vi åt glass och satt och pratade. Sen har jag och Emil bara legat i soffan och kollat på 1000 program av sweet sixteen, gött å slappe.

Om man inte känner för att dricka rent vin så blanda i lite päroncider, det var faktiskt gott, lite mer dricka över det hela.


Tar nog mina high heels i kväll, känner för att strutta runt i dom.

Av céline van Baalen - 9 maj 2009 15:53

En fin lördag och jag vet inte riktigt vad jag vill hitta på. Jag och Emil försöker komma på något som vi ska göra i dag, jag vill softa men vet inte riktigt hur, vart eller när. Vi kanske åker hem till bushen och äter god mat med familjen eller så sitter vi här i stan och ser på en film, vi får se vart vinden far oss.

I går var jag och kollade på Magnus  Betnér som uppträdde på ritz, vi hade även köpt med buffé i biljetten så vi gick dit tidigare och åt god mat med Julia och Stina. Han var bra som vanligt, jäkligt smart kille. Efter det gick vi till Ican där det var förfest. Jag var trött och orkade inte parta på, har massa vin kvar som får bli till en annan gång.

jag börjar bli hungrig så nu ska jag fixa någon mat. Ha en bra helg!

mm

Av céline van Baalen - 9 maj 2009 01:30

Klockan är mycket och allt jag vill är att sova. Jag är verkligen ingen partyqueen. Efter Betnér i dag (BRA) så gick jag till Ican där det var förfest innan Promoe på tiki. Jag kom dit så sent så jag kände att det inte var värt att gå till tiki, så nu sitter jag hemma i lägenheten och har precis käkat två mackor, mums.

Nu blir det sängen och sen ska jag börja jobba 9 i morrn. Happy life.


Om man bara hade lite mer tid att sova..

Ovido - Quiz & Flashcards