Alla inlägg den 16 maj 2009

Av céline van Baalen - 16 maj 2009 18:42

...Seriöst vem fan bryr sig. vi har fågelprov i NK B på måndag och jag vill verkligen inte plugga, sitta och lyssna på läten och försöka memorera det. BORING. Nej jag tar tag i det i morrn i stället.

I dag har jag varit i bushen och fixat med balklänningen och chillat. Nu är jag inne i stan och ska nog bara ta det lugnt i kväll. I går var det studentfest på Ritz med rocktema. Jag var glamrocktjej och såg ut som hej kom och hjälp mig men det var kul. Förfesten hemma hos Emma var nog roligast, det var bara klassen och det var riktigt mys! Fick reda på mycket genom att vi lekte jag har aldrig.. Ooh vad månganya små hemligheter jag har nu :)Synd att jag inte hade med mig kamera i går för alla var väldigt fint utklädda.

Ovido - Quiz & Flashcards