Alla inlägg den 12 maj 2009

Av céline van Baalen - 12 maj 2009 20:55

I dag har jag räddat två liv. När jag kom hem från Bomma (grejat med balklänningen) så öpnnar jag dörren och hälsar på familjen och mormor och morfar som är på besök. Plötsligt hör jag mamma säga: Du kan lägga de svarta honorna i den här kartongen och räcker över den till morfar. Jag förstår i samma stund att mormor och morfar är hemma för att TA DÖD på två av våra kattungar som Selma fött för en vecka sen. Jag bli arg som bara fan eftersom pappa har sagt att vi inte ska ta bort någon kattunge. Jag börjar gråta och skrika och blir allmänt upprörd och det hela slutar med att de bestämmer att vi inte ska ta bort någon kattunge (YES!) om jag bara fixar några som vill ha dem. Så nu undrar jag om det är någon intresserad av en kattunge eller kanske två? Det är en svart och vitspräcklig som är jättesöt och sen har vi en till som har lite rött på hjässan, som du ser på bilden nedan. Jag skulle bli otroligt glad om du känner dig manad att skaffa dig världens sötaste kattunge.


Det var längesen jag kände mig så förbannad att jag började gråta. Jag tycker att om man sagt något så ska man hålla det också. Jag tror alla blev smått förvånade när jag kom in och ställde till med världens scen, haha.

Jag hade tur som kom hem i tid annars hade de små liven varit platta nu.


GULLESNUTTE

Ovido - Quiz & Flashcards