Alla inlägg den 5 juli 2009

Av céline van Baalen - 5 juli 2009 21:48

Hoppas jag får sova. Det skulle vara bra skönt med en hel natts sömn så man inte svimmar på jobbet i morrn.

Fortfarande gråten i halsen, fortfarande stor frustration, fortfarande svag i hela kroppen, fortfarande förvånad över min blindhet, fortfarande störd på hela grejen. Det är ju inte jag som gjort fel men jag får ta skiten. SNÄLLA folk där ute, var sanna mot era medmänniskor och såra dom inte, ingen bra grej verkligen.


TOM på glada tankar


TOM på mat


TOM på hopp



Av céline van Baalen - 5 juli 2009 16:35

En riktig flopp blev det, men det var väl lite bra också. Allt ont för något gott med sig och det gör en starkare, det vill jag tro på.

Jag har helt sjukt underbara, begåvade, smarta, ärliga vänner och familj runt omkring mig. Varje liten kram eller varje litet sms gör mig otroligt glad och lite lite starkare även om jag känner mig som världens svagaste person just nu.

Jag har flyttat hem och det känns lite konstigt, jag flyttade ju faktiskt hemifrån när jag var 16 år. Jag ville ju inte flytta hem just nu men jag har  inget val nu och det är jobbigt att allt kommer på samma gång. Det är så mycket i mitt huvud att jag har konstant huvudvärk, psykisk smärta som blir fysisk.

Nu sitter jag vid min dator och raderar och sorterar bilder. Jag orkar inte ta bort alla på dig men jag vill ta bort dom som jag inte klarar att se, dom som har förlorat värde.

Mitt humör och mina tankar går i vågor. I bland är jag bara ledsen och gråter, känner mug sjukt sårad, i bland är jag mest tom, och ibland (som nu) känner jag att det kanske ändå kommer bli bra. Jag vill bara slippa dom där jobbiga tankarna som att en mycket nära person har ljugit mig rakt upp i ansiktet i nästan två år och att jag inte kan veta längre vad som varit sant eller bara ljug. Jag hoppas att du ångrar dig djupt. Jag skulle vilja se tillbaka på mitt första riktiga förhållande som något fint men det har du förstört nu och det är så jävla synd. Jag ville inte göra slut, jag visste ingenting och bara PANG så står man där med skägget i brevlådan och undrar hur någon kan vara så elak, någon som säger att han älskar mig?




Ovido - Quiz & Flashcards