Alla inlägg den 28 juli 2009

Av céline van Baalen - 28 juli 2009 22:04

Man lär sig något nytt varje dag. I dag har jag lärt mig att man ska gå till en doktor när man känner att något inte är rätt. Hela förra veckan hade jag ont när jag kissade men jag tänkte att det skulle gå över. I helgen när vi efterfestade hos rasmus så fick jag plötsligt ont i ryggen och det visade sig i dag att det var en urinvägsinfektion som spridit sig till njurarna, inte konstigt att jag känt mig trött och hängig i dag på jobbet. Har feber och känner mig hängig men det är skönt att veta vad det är nu i alla fall för det är lite jobbigt att gå runt och ha ont i njurarna, det har man inte varje dag liksom.

Nu ligger jag här svettig och trött i kroppen men ändå nöjd med min tillvaro eftersom jag inte behöver gå och oroa mig för att jag har någon konstig sjukdom. Nu gäller det bara att bli frisk så att man kan börja sikta mot Oslo.


Fredrik, min vän

Ovido - Quiz & Flashcards