Alla inlägg den 7 juli 2009

Av céline van Baalen - 7 juli 2009 21:10

En mycket bra dag i dag! Jag vet inte riktigt varför (måste man fråga sig det?) men det var nog för att jag fick ett bra avslut i går.  I dag känns allt lättare, i dag är jag sugen på att sätta på mig high-heels och gå ut och ha riktigt jävla KUL, dansa, festa vara bland folk sóm jag verkligen tycker om.

Jobbade från 14-19 i dag och i morrn blir det 8-14. Jobbar ändä tills på lördag och sen blir det avskedsfest hos Juliasnutti som åker till nya zeeland om en vecka i dag.. BUHUÄ!


http://www.youtube.com/watch?v=QuN_R4vzIJw

bruised but not broken, det kan nog sammanfatta hur jag känner mig just.


JAG VILL INTE SAKNA DIG!


Direkt efter studenten klippte jag mig för mitt hår var så slitet men jag vill verkligen ha tillbaka den längden!

Av céline van Baalen - 7 juli 2009 11:43

Helt sjukt snorig. Hela huvudet känns som en stor slemboll och jag har även tappat rösten. Det blir kul sen när jag ska jobba och någon döv gammal tant frågar vart vi har mandelbiskivierna och jag hostar dom rakt upp i ansiktet och får fram ett ööörghghr. Det blir kul!

I går var jag hos Linn tillsammans med Klara, Mirja å, Maya, Petra, Sandra och även Stina en liten stund. Vi åt kanelkrans och drack té och pratade. Det är så skönt att få vara glad, få vara arg, kunna gråta och alla bara förstår. Vi är ett sånt underbart gäng med bra värderingar och jag bara älskar er alla!

I dag känns det som att livet är mycket lättare att leva även fast jag känner mig som shrek (tänkte på grönt slem) och inte är den piggaste. Det beror nog på en hel natts sömn och att vi pratade i går och jag kände hur ledsen och ångerfull du var, det känns lite gött i mig, skadeglädje men även en lättnad att du inte är HELT känslokall. Du åker i dag, bort härifrån och det känns också helt underbart bra, slipper tänka på att jag ska stöta på dig på stan eller se dig när man ute med vänner och har kul. Jag kommer inte glömma dig på väldigt länge, konstigt kanske folk tycker men detta är en person som har betytt vädligt mycket för mig trots allt, men jag vet att allt kommer bli bättre när detta har lagt sig. Jag kommer vara fri som en fågel och inte behöva oroa mig för vart du är eller vad du gör, det är inte längre mitt problem och det känns så JÄVLA GÖTT!

Ovido - Quiz & Flashcards