Alla inlägg den 29 juli 2009

Av céline van Baalen - 29 juli 2009 20:33

Då sitter man här, svettig och kall på samma gång, yrig som få och svag som en mus. MEN jag sitter upp! Det har jag inte gjort på hela dagen och det är för mig en stor förbättring. I natt var en helvetets natt. Vi åkte in till sjukhuset på kvällen eftersom jag började få feber också (visste innan att jag hade urinvägsinfektion) och de konstaterade att det spridit sig till njurarna. Jag har spytt tre gånger och frossat HELA natten. Jag körde en Juliastyle (www.juliariordan.blogspot.se BRA och skitrolig blogg om min vän Julias liv i nya zeeland) och sov med två duntäcken och en filt. Jag har legat hela dagen men känner mig faktiskt lite bättre, även om jag fått mer feber så nu blir det en gröttallrik.



Ovido - Quiz & Flashcards