Alla inlägg den 8 juli 2009

Av céline van Baalen - 8 juli 2009 16:58

Kroppen sa i från. I dag på jobbet så började jag plötsligt känna mig väldigt illamående och det började svartna för ögonen, snurra i huvudet och benen ville vika sig. Vägen bort till toaletten kändes som en evighet, jag hörde ingenting bara ett tjut i öronen och svetten började rinna.

Jag fick åka hem tidigare i dag. Egentligen är det väl inte så konstigt att det blev som det blev men det var ändå läskigt, jag har aldrig känt på samma sätt förut. Jag är förkyld, olycklig och äter dåligt, ingen bra kombo

.

Jag blir bara så sorgsen i ögat när jag tänker på att det är jag som ligger hemma och mår dåligt, det är jag som får skämma ut mig på mitt eget jobb, när det egentligen borde vara DU.


Det kanske blir en sjukskrivning i morrn också så jag får bli frisk, från förkylningen i alla fall.



Ovido - Quiz & Flashcards